Indlæser...

Returnering af Varer

Hvordan er vores returproces?

  1. Lever produktet op til vores betingelser for returnering? Så gå videre til punkt 2.
  2. Meld retur af varen til os via vores online returformular. Varer, der returneres uden forudgående udfyldelses af formularen vil blive afvist ved modtagelse.
  3. Pak varen forsvarligt ind og luk pakken grundigt. Skriv returformularen ud og læg den ved returvaren.
  4. Aflever pakken hos dit lokale posthus eller postbutik. OBS: alle returomkostninger er for egen regning.

    Returadresse:
    FysioSupplies BV
    Att.: Afdeling Retouren
    Sylviuslaan 9
    9728 NS Groningen, Holland

  5. Når vi har modtaget varen i god stand og returneringen er godkendt af vores returafdeling, refunderes dit beløb indenfor 5-10 arbejdsdagedage.

Ofte stillede spørgsmål vedrørende returnering:

Hvad er jeres returbetingelser?

Du kan returnere et produkt inden for 14 dage efter, at du har modtaget det. Produktet skal returneres i original stand og emballage (hvis det er rimeligt muligt). Hvis du returnerer produkter, der er delvist brugte, beskadigede eller ikke i den originale emballage, er du muligvis ikke længere berettiget til en refusion.

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?

Du har op til 14 dages returret efter modtagelse af varen. Og du kan bede om returnering af varen via vores online returformular.

Anmodning om at bytte/returnere

For at returnere en vare eller se en tidligere anmodning om retur kan du udfylde nedenstående.

  • Ordre #
  • E-mailadresse eller efternavn

Hvilke varer kan ikke byttes?

  1. Brugte eller beskadigede varer.
  2. Varer, som ikke er i originalemballage.
  3. Udsalgsvarer, og er dette tilfældet, kan det ses i produktteksten.
  4. Software, hvor plomberingen er brudt.
  5. Vouchers, gavekort og tilgodebeviser kan ikke ombyttes til kontanter. Gå til øverst på formularen

Hvordan refunderes beløbet?

Indenfor 5-10 arbejdsdage efter, at varen er returneret i ordentlig stand og godkendt, overføres købsbeløbet til samme bankkonto, som varen er betalt fra. Er kontonummeret ukendt hos os, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Kan jeg bytte min vare?

Det er desværre ikke muligt at bytte en vare. Men du kan returnere en uønskede vare og bestille den rette vare på vores hjemmeside.

Hvad er status på min returnering?

Det kan ske, at en returneret vare ifølge fragtmandens track and trace er ankommet på vores lager, men du har endnu ikke modtaget en vurdering fra os. Det kan vare op til 24 timer efter varen er modtaget, før returprocessen på lagret påbegyndes. Vi sørger efterfølgende for, at du modtager en passende vurdering fra os. Vi holder dig altid underrettet per e-mail.

Hvad gør jeg hvis en vare er beskadiget eller defekt ved levering?

Har du købt en vare, som alt for hurtigt er gået i stykker? Så er varen ifølge lovgivningen mangelfuldt. Er det tilfældet, så har du ret til ombytning eller reparation. Kontakt vores kundeservice for at høre mere. Der er undtagelser; nogle varer har ingen eller en kortere garantiperiode, fordi det er en udsalgsvare. Er dette tilfældet, så meldes det altid i produktteksten. Varen kan i så fald hverken byttes ikke returneres.

Falder min vare under garantibetingelserne?

Normalt tilbyder vi på alle varer 2 års garanti på fabrikationsfejl. Ved normal brug, burde en vare nemlig ikke gå i stykker indenfor de første to år. Er det alligevel tilfældet, så reparerer eller bytter vi varen uden omkostninger. For nogen varer tilbyder vi en længere garantiperiode.

Er en vare defekt? Så send os en e-mail med foto og beskrivelse af defekten.

Opstår der et problem indenfor garantiperioden og drejer det sig om en fabrikationsfejl? Så er reparationen fuldstændig gratis. Opstår defekten ved egen fejl, så kan du altid få hjælp med reparation.

Eksempler:
Reparationen er gratis
Din terapibriks kan lige pludselig ikke mere bevæge sig op eller ned, selvom der ikke har været en kortslutning og stikket sidder i stikkontakten. Så er det meget muligt, at det drejer sig om en fabrikationsfejl og reparation og forsendelse er i dette tilfælde gratis.

Reparationen er ikke gratis
Har du rengjort madrassen på din terapibriks med kemikalier og er den derfor gået i stykker? Så er dette en defekt ved egen handling og er reparationen ikke gratis. Vi kan desværre ikke sige forudgående, hvor høje omkostningerne vil være. Vi undersøger nemlig først produktet, laver en vurdering af omkostningerne og sender dig et tilbud. Vi begynder naturligvis først med reparationen, når du har godkendt tilbuddet.

Hvor kan jeg se status på refundering?

Du kan desværre ikke kontrollere status på en refundering. Men vi garanterer, at en refundering udføres indenfor 5-10 arbejdsdage efter varen er modtaget retur og godkendt.

Jeg har endnu ikke modtaget refundering. Hvorfor det?

Det kan være forskelligt fra bank til bank, hvor lang tid det tager før en refundering er indbetalt på din bankkonto. Vi overfører altid 5 arbejdsdage efter godkendelse af returforsendelsen. Er beløbet endnu ikke modtaget efter 10 arbejdsdage? Så kontakt vores kundeservice.

Jeg har ikke modtaget nogen faktura, hvor kan jeg finde den?

På din personlige FysioSupplies-konto kan du nemt og hurtigt downloade din faktura.