Indlæser...

Bestilling af Vare(r)

Hvordan bestiller jeg en vare

  1. Vælg din/dine vare(r) og tilføj dem til indkøbskurven

    Søg og vælg den vare du gerne vil købe. Ved at klikke på den store orange knap (den med indkøbsvognen på) tilføjer du varen til din indkøbskurv. Du kan nu fortsætte med at bestille andre varer eller starte selve ordreprocessen.

    Vil du i mellemtiden se indholdet af din indkøbskurv? Eller betale med det samme? Klik på indkøbsvognen øverst i højre hjørne.

  2. Udfyld navn og adresseinformation

    Når du har klikket på ‘betal’ kommer du ind på en side, hvor du bliver bedt om at udfylde navn og adresse, enten som privat- eller erhvervskunde. Du har her to muligheder:

    • Ja, jeg har allerede en FysioSupplies-konto. Log ind på din konto, og dette vil gennemføre ordreprocessen .
    • Nej, jeg har ingen konto. Det er ikke noget problem! Du kan også bestille uden konto. Udfyld enten privat- eller virksomhedsnavn og adresse.

    Når du har logget ind på din FysioSupplies-konto får du en oversigt over alle dine ordrer, hvilke varer du har returnet, og har du mulighed for at betale hurtigere. Vil du gerne handle hurtigere og nemmere, så anbefaler vi at oprette en privat- eller erhvervskonto hos FysioSupplies. Det kan gøres her.

  3. Forsendelse

    FysioSupplies sender alle ordrer med DPD. Har du udfyldt alle privat- eller erhvervsoplysninger korrekt, så kan du se forsendelsesmetode nederst på siden.

    • Levering på en ønsket leveringsadresse
    • Afhentning hos en DPD ParcelShop
  4. Kontroller din ordre

    Kontroller at alle oplysninger på din ordre er korrekte.

    Betaling og forsendelse af ordren.
    Når du har valgt forsendelsesmetode, har du mulighed for at vælge forskellige måder at betale din ordre på. Vælg din ønskede betalingsmetode.

    Herefter kan du sende din ordre ved at klikke på ‘Send ordre’-knappen.

    Du modtager en ordrebekræftelse på e-mail, hvor du finder alle oplysninger om din ordre (herunder ordrenummer).

Råd og vejledning til at vælge

For at give vores kunder den allerbedste erfaring med vores webshop, er det vigtigt for os at produktinformationen på vores hjemmeside er så korrekt og som mulig. Men hvis du har problemer med at finde eller vælge det rigtige produkt, kan du altid maile til os og få råd og vejledning. Send venligst en besked til: info@fysiosupplies.dk.

Ændre eller annullere en ordre

Er du kommet til at lave en fejl i bestillingen? Det er ærgeligt, men vi hjælper dig gerne med at løse det. Her gælder dog en meget vigtig betingelse: din ordre må endnu ikke have forladt vores lager.

Vi tilbyder de følgende muligheder for at ændre eller annullere en ordre:

Annullere en ordre

Vil du annullere din ordre? Du kan annullere ved at sende en e-mail til følgende e-mailadresse: orderinfo@physiosupplies.eu. OBS: det er kun muligt at annullere en ordre, så længe den ikke har forladt vores lager.

Ændre en ordre

Er du kommet til at lave en fejl i ordren? For eksempel, der er udfyldt et forkert navn eller adresse? Kontakt os venligst på følgende e-mailadresse: info@fysiosupplies.se. De kan hjælpe dig med at ændre ordren, så længe den ikke har forladt vores lager.

Er din ordre allerede sendt?

Medarbejderne på vores lager arbejder altid hårdt på at få sendt alle ordrer til vores kunder, så hurtigt som muligt. Det kan derfor være, at din ordre allerede er sendt.

Du har mulighed for at afvise ordren, når den bliver leveret af pakketjenesten. Du siger til den pågældende fragtmand, at du afviser modtagelse af ordren. Det er ikke noget problem for fragtmanden og de vil tage ordren med retur. Når vi har modtaget ordren retur på vores lager, så kontakter vi dig for at finde en passende løsning. Der er ingen omkostninger forbundet med at afvise en ordre ved modtagelse.

Har du modtaget ordren?

Så kan du anmode om at sende varen retur via vores hjemmeside, via den online returformular. Vil du vide mere om vores returbetingelser, så kan du læse mere på vores returside.

Refundering

Fra det øjeblik vi har modtaget din ordre retur, eller du har annulleret din ordre før varen den er afsendt, bliver beløbet refunderet inden for 14 arbejdsdage.

Betaling

Er ordren betalt?

Er du ikke sikker på, at betalingen er gennemført, selvom du har modtaget en ordrebekræftelse? Så beder vi dig om at kontrollere, at beløbet er trukket fra din bankkonto.

Ordren er betalt, men du har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Normalt modtager du en ordrebekræftelse indenfor 60 minutter. Er det ikke tilfældet, så beklager vi meget. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, selvom ordren er betalt og beløbet er trukket fra din bankkonto, så kontakt vores kundeservice. Kontakt os venligst på følgende e-mailadresse:orderinfo@physiosupplies.eu.

Betaling mislykket eller afvist?

Er en betaling ikke gennemført, fordi der er fejl eller problemer hos betalingsudbyderen eller på betalingskortet overtrukket. For at være helt sikker på, at beløbet ikke er trukket, så beder vi dig om at kontrollere din bankkonto grundigt. Du kan herefter vælge at udføre betalingen igen via den samme betalingsmulighed, eller du kan vælge en anden måde at betale på.

Muligheder for betaling

Vi tilbyder forskellige muligheder for at betale din ordre.

Fakturamodtagelse

Det kan være rart at modtage en faktura til din egen administration.

Har du en personlig FysioSupplies-konto? Så kan du nemt finde dine fakturaer og downloade dem direkte fra din ordreoversigt på din personlige konto.