Indlæser...

Ofte Stillede Spørgsmål

Hvordan kan jeg returnere et produkt?

Er du ikke tilfreds med dit køb? Så kan du indenfor 14 dage efter modtagelse af dit produkt, anmode om retur via vores online returformular.

Hvordan kan jeg downloade min faktura?

Har du en personlig FysioSupplies konto? Så kan du nemt finde og se din faktura eller downloade den via ordreoversigten på din konto. Har du ingen personlig konto, så er det muligt at downloade din faktura ved at udfylde nedenstående.

Kan jeg også bestille som privatperson?

Ja, det kan du. Ved betaling har du mulighed for at afregne som privat- eller erhvervskunde.

Hvad hvis jeg ikke kan finde et produkt på FysioSupplies.dk?

Selvom FysioSupplies.dk har et meget bredt sortiment, så kan det naturligvis ske, at det ønskede produkt ikke findes på vores hjemmeside. For at give dig den bedst mulige service, modtager vi gerne din forespørgsel på et specifikt produkt via e-mail eller telefon. Vores produktspecialister undersøger for dig, om vi har det pågældende produkt, eller om vi kan levere et lignende produkt til dig.

Hvad koster forsendelsen af min ordre?

Vil du gerne nøjagtig vide, hvad din forsendelse kommer til at koste, så kan du altid se det i din indkøbskurv. Hvis du bestiller et større eller tungere produkt, så vil forsendelsen også blive dyrere. Leveringsomkostninger til udlandet varierer i forhold til omkostningerne i Danmark. Forsendelsesomkostninger beregnes automatisk per land i indkøbskurven.

Kan jeg også få leveret min ordre i udlandet?

Ja. Vi leverer over hele verden og er specialiseret i at levere indenfor Europa. Du kan udfylde din udenlandske leveringsadresse i ordren og vi sørger for at ordren leveres her. De nøjagtige leveringsomkostninger beregnes i indkøbskurven.

Kan jeg også betale efter levering?

Vi giver dig mulighed for at betale med Afterpay efter levering. Du kan klikke på denne valgmulighed i indkøbskurven. Vores faste kunder har også mulighed for at betale efter levering. Du vil her modtage en faktura efter leveringen.

Hvad er leveringstiden på min ordre?

FysioSupplies leverer mandag til og med lørdag. Produkter, der er på lager, bliver normalt leveret dagen efter at betalingen er modtaget. Produkter, som ikke er på lager, bliver normalt leveret indenfor 2-3 arbejdsdage. Hænder det alligevel, at et produkt har en længere leveringstid, så vil du modtage besked fra os herom indenfor 8 arbejdstimer.

Hvordan kan jeg følge min ordre?

Hvis du vil se leveringsstatus på din ordre, så anbefaler vi, at du ser på track and trace-mailen, som du har modtaget efter ordren er sendt.

Kan du alligevel ikke finde det du søger? Så kan du altid kontakte vores kundeservicemedarbejdere på +45 32722995. Sørg for, at du har ordrenummeret ved hånden. Så kan vores medarbejdere hurtigere og bedre hjælpe dig.

Kan jeg ændre mine oplysninger efter at min ordre er bestilt?

Er du kommet til at lave en fejl i ordren? For eksempel, der er udfyldt et forkert navn eller adresse? Så ring hurtigst muligt til vores kundeservice på telefonnummer (telefonnummer afhængig af land). De kan hjælpe dig med at ændre ordren, så længe den ikke har forladt vores lager.

Kan jeg bytte eller returnere et produkt, hvis jeg ikke er tilfreds med det?

Ja, det er muligt indenfor 14 dage efter modtagelse af dit produkt. Du kan anmode om retur via vores online returformular.

Du må altid returnere, men helst i oprindelig stand, korrekt antal og i originalemballagen. Er produktet taget i brug, beskadiget eller ikke i originalemballagen, så kan vi desværre ikke tage produktet retur. Du kan læse mere om returnering her.

Hvor lang er min garantiperiode?

Normalt tilbyder vi 2 års garanti på fabrikationsfejl på alle produkter. Ved normal brug, burde dit produkt nemlig ikke gå i stykker indenfor de første to år. Er det alligevel tilfældet, så reparerer eller bytter vi produktet uden omkostninger. For nogen produkter tilbyder vi en længere garantiperiode.

Er dit produkt defekt? Så send os en mail på email med foto og udførlig beskrivelse af defekten. Opstår der et problem indenfor garantiperioden og drejer det sig om en fabrikationsfejl? Så er reparationen fuldstændig gratis. Men også hvis der opstår defekter ved egen fejl, kan du altid få hjælp med reparation.

Kontakt os for at gøre brug af din garanti. info@fysiosupplies.dk of +45 32722995.